Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
    Facebook X (Twitter) LinkedIn Pinterest RSS Instagram
    WodaPress
    Red Lychee - Koce i Pledy z Najlepszej Wełny i Kaszmiru
    • Woda & Wiedza
      • Historia
      • Woda & Zdrowie
      • Rodzaje wody butelkowanej
      • Gazowana vs niegazowana
      • Szkło vs plastik
    • Wiadomości
      • Rynek wody butelkowanej
      • Woda premium
      • Sektor HoReCa
      • Przegląd prasy
    • Rankingi
    • Analizy
    • Wody Świata
      • Polska
      • Europa
      • USA
      • Ameryka Południowa
      • Australia i Oceania
      • Azja
      • Krajami A-Z
        • Argentyna
      • Markami A-Z
    • Polecane
      • Miejsca
      • Wydarzenia
      • Produkty
    • Etykieta
      • Temperatura i lód
      • Szkło czy plastik
      • Serwowanie wody
      • Sztuka degustacji
      • Woda w biznesie
      • Water & Wine
    WodaPress
    Strona główna»Wiadomości»LIFEWTR nową wodą PepsiCo dla wymagających klientów
    Wiadomości

    LIFEWTR nową wodą PepsiCo dla wymagających klientów

    WodapressAutor: Wodapress

    PepsiCo wszedł na amerykański rynek z nową wodą butelkowaną LIFEWTR. Tym razem jest to produkt z sektora premium, przeznaczony dla bardziej wymagających, świadomych klientów, zwracających uwagę nie tylko na jakość samego produktu, ale także przywiązujących wagę do wyglądu opakowania.

    www.koceo.pl - największy wybór koców, pledów i narzut w Polsce

    Wzrostowy trend sprzedaży wód butelkowanych w USA utrzymuje się od lat. Tamtejsi konsumenci stopniowo rezygnują z popularnych, gazowanych słodzonych napojów na rzecz wód naturalnych, wód smakowych oraz innych produktów, które zawierają mniej cukru, sztucznych dodatków i są postrzegane jako zdrowsze. Nieustanny wzrost zainteresowania zdrowym odżywianiem także wpływa na większą sprzedaż wody butelkowanej. Coraz więcej klientów sięga po wodę z sektora premium, jako alternatywę dla klasycznych, wszędzie dostępnych wód. W samych Stanach Zjednoczonych rynek wód premium jest wart 2,8 miliarda dolarów.

    Najczęściej sprzedawaną wodą z sektora Premium w USA jest Glaceau Smartwater, należąca do Coca-Cola Company. Nic zatem dziwnego w tym, że inny globalny lider na rynku napojów, PepsiCo podąża za sukcesem głównego konkurenta, z rozmachem wchodząc na rynek wód premium ze swoim nowym produktem LIFEWTR.

    Zmiana wizerunku

    Woda LIFEWTR (fot. https://www.lifewtr.com/)

    Moda na zdrowy styl życia skłoniła PepsiCo do wprowadzenia wielu różnych zmian w swojej ofercie. Zgodnie z nowymi wytycznymi firmy, co najmniej dwie trzecie jej produktów ma mieć obniżoną zawartość cukru oraz kaloryczność. LIFEWTR, woda o idealnym pH i zbilansowanych elektrolitach, doskonale pasuje do takiego podejścia, odwołując się przede wszystkim do klientów, którzy świadomie robią zakupy, zwracając uwagę na jakość i skład.

    PepsiCo ma już w swoim portfolio jedną dużą markę wody butelkowanej – Aquafina – będącą drugą najlepiej sprzedającą się wodą w USA. W przeciwieństwie do Aquafiny, LIFEWTR jest produktem stworzonym dla konsumentów gotowych zapłacić więcej za napój wyższej jakości, o lepszych walorach smakowych. Okazuje się także, że nie tylko jakość samej wody ma znaczenie. Młodzi ludzie zwracają uwagę także na wygląd opakowania. PepsiCo postanowiła i w tej kwestii spełnić ich oczekiwania wprowadzając LIFEWTR.

    Artystyczne podejście

    Woda z segmentu premium jest dedykowana przede wszystkim dla rynku HoReCa. Badania pokazują jednak, że w USA po wody z tego segmentu coraz częściej sięga młode pokolenie. Jest to związane częściowo z zainteresowania zdrowym stylem życia oraz faktem, że zwracają oni większą uwagę na projekt butelek i etykiet. Okazuje się, że butelka wody może awansować do roli modnego dodatku, a nawet stanowić część wizerunku. Ten fakt postanowiło wykorzystać PepsiCo, tworząc strategię opartą na zaangażowaniu artystów, którzy są odpowiedzialni za wizualną stronę marki.

    Nowe etykiety na butelkach LIFEWTR mają pojawiać się kilka razy w roku. Za każdym razem zostaną zaprojektowane przez odpowiednio wyselekcjonowane osoby z doświadczeniem w różnych dziedzinach sztuki, np. w fotografii, grafice, malarstwie, itp. W ten sposób marka chce dotrzeć do młodych ludzi, którzy przywiązują dużą wagę do swojego wizerunku. Jednocześnie kreatywne opakowanie jest reakcją na coraz większą rolę, jaką media społecznościowe odgrywają w promocji nowych produktów.

    Mocne wejście na rynek

    PepsiCo postanowił wprowadzić nową markę na rynek z dużym rozmachem. Spółka wykupiła spot długości 30 sekund, który został zaprezentowany szerokiej publiczności 5 lutego 2017 roku w czasie finału ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl. Jest to wydarzenie, którego rangi nie można przecenić, ponieważ gromadzi przed telewizorami miliony Amerykanów. Spoty, pokazywane w czasie Super Bowl są wcześniej starannie przygotowywane, a po samym wydarzeniu poświęca im się bardzo dużo uwagi, szeroko komentując je w mediach.

    Okazuje się, że duży odsetek amerykańskich millenialsów ogląda SuperBowl głównie ze względu na reklamy. Starsi Amerykanie nadal przywiązują dużą wagę do emocji płynących ze śledzenia rozgrywek sportowych. Młodzież jest coraz bardziej zainteresowana ofertami znanych marek, które zostaną zaprezentowane w przerwie w rozgrywkach. Najlepsze, unikalne reklamy wyświetlane są właśnie w czasie SuperBowl przyciągając ogromne zainteresowanie milionów potencjalnych klientów.

    Spot LIFEWTR nawiązuje do kreatywnego charakteru tej marki. W krótkim filmie pokazano miasto, które zostało przekształcone w dzieło sztuki przez padający deszcz. W przygotowanie reklamy został zaangażowany między innymi znany muzyk John Legend.

    Bez względu na sukces, jaki przyniósł spot zaprezentowany właśnie podczas tego wydarzenia, wiele osób krytykowało taki rozmach związany z reklamą wody, mając na uwadze globalny problem z dostępem do bieżącej, czystej wody.

    Jakie szanse na sukces ma nowa woda PepsiCo?

    Woda LIFEWTR (fot. https://www.lifewtr.com/)

    Podsumowując, LIFEWTR, to produkt z wielkim potencjałem i szansą na spory sukces. Przede wszystkim doskonale wpisuje się w trendy związane ze zdrowym stylem życia. Warto pamiętać o panującej w Stanach Zjednoczonych pladze otyłości, która skłania coraz więcej osób do sięgania po produkty o niższej kaloryczności. Dodatkowo LIFEWTR doskonale odwołuje się do potrzeb młodych ludzi, postrzegających wybierane produkty, jako sposób na kreowanie swojego wizerunku i wyrażanie własnej osobowości, podatnych na nowości, szczególnie z sektora premium.

    Red Lychee - Koce i Pledy z Najlepszej Wełny i Kaszmiru
    Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Related Posts

    Ryzyko niedoboru wody na ziemi

    Wody butelkowane w Europie

    Marki wód butelkowanych w Polsce

    Skomentuj Anuluj

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Rankingi

    Kraje o największym spożyciu wody butelkowanej na świecie

    Największe marki wody butelkowanej na świecie

    Najdroższe wody butelkowane świata

    TOP 10 producentów wody butelkowanej na świecie

    Najnowsze

    Red Lychee – najlepsze materiały i wyrafinowany design

    Ryzyko niedoboru wody na ziemi

    Meksyk – królestwo wody butelkowanej

    Turniej Roland Garros – tenis, słońce i woda Perrier

    www.koceo.pl - największy wybór koców, pledów i narzut w Polsce
    Popularne

    Red Lychee – najlepsze materiały i wyrafinowany design

    Turniej Roland Garros – tenis, słońce i woda Perrier

    Trentino – kraina gór, jezior i pysznej wody

    Skarb Niemiec zamknięty w butelce

    Red Lychee - Koce i Pledy z Najlepszej Wełny i Kaszmiru
    O PORTALU
    O PORTALU

    WodaPress.pl to portal informacyjny poświęcony szeroko pojętej branży wody butelkowanej. Dedykowany osobom nie tylko zawodowo związanymi z tą branżą. Więcej...

    Dołącz do naszego newslettera:

    Wprowadź swój adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach.

    NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

    Red Lychee – najlepsze materiały i wyrafinowany design

    Ryzyko niedoboru wody na ziemi

    Meksyk – królestwo wody butelkowanej

    Tagi
    woda woda butelkowana wody świata woda mineralna analizy rodzaje wód badania #featured rynek wody butelkowanej na świecie zdrowie skład wody butelka świat nawadnianie wody butelkowane świata rynek napojów na świecie dieta woda niegazowana top 10 wody butelkowane polecane składniki wody
    © 2019 WodaPress - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Ta strona używa technologii Cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź Politykę prywatności.Rozumiem
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT
    Go to mobile version